Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Saturday, November 26, 2011

Piala Emas Raja-Raja 2011 - The Red Warriors ! !

 

Hye yunkk . sihat tak semua ? aku di sini baik baik je . tengah berkurung dalam bilik sambil menulis . baguss tak aku ? kepada remaja remaja di luar , jangan ikut perangai aku ye . hihi . 

Sebenarnya aku dah bosan tahap entah la . aku sendiri tak tau nak buat apa . huhu ~ * sedangkan asar belum lagi . :D  terukkan perangai anak dara sorang ni ? haha . jangan tak tau ye ~ ( merepek meraban japp sebelum masuk ke topik sebenar )

Em , aku menulis kali ni . aku nak cakap pasal BOLA lagi la ye . bola lagi ? aish ! bosan aku nak baca . haha . jangan macam tu yunkk . dah nak buat macam mana . musim bola . mestilah orang pakat dok buat pasal bola kott . (: em , aku tak nak cakap pasal Skuad Harimau Muda yang cukup excellent dalam sukan SEA ari tu . but , aku nak cakap pasal Skuad The Red Warriors . ape tu Cik Aina ? The Red Warriors ? benda alah apa tu ? makanan ke pahlawan ? haha . :P  ishk kau ni . The Red Warriors tu bukan makanan la yunkk . dia pahlawan bola sepak negeri kebanggaan aku . ni gambar pahlawan pahlawan yang aku sayang ( just gitu gitu la . tak lebih lebih ye ~ )

 

ok . dah kenal ? ala . yang ada Khairul Fahmi Che Mat a.k.a goal keeper Skuad Harimau Muda tu . tapi , kali ni , Khairul Fahmi tak ada dalam group Red Warrior la kott . aku rasa la sbb dia kan tengah sebuk berlatih untuk pertandingan esok , 

  

em , berbalik pada tajuk . ari ni , The Red Warrior ( kebanggaan aku ) menentang Kuala Lumpur . 

  vs   

aku berharap sangat sangat agar The Red Warriors kebanggaan aku tu bole menjadi juara ! ! dah la hari tu tewas 3 , 0 nan Melaka . adoyh ! =.= sedeyh gila aku ! hak hak . * sedangkan aku tak tau ponn ade pertandingan bola antara Red Warrior nan Melaka sebab dok leka tengok bola antara Skuad Harimau Muda nan sape sape je . haha . bile bukak fb , The Red Warriors ni update status dengan mengatakan bahawa Red  Warriors tumpah di tangan Melaka .  em . aku harap gile gile bahawa semua pemain The Red Warriors bersedia *memang kena sedia ponn bagi menentang Kuala Lumpur nuh . (: aku akan sentiasa supports Tanah kelahiran aku la beb ! 

em , byk pula celoteh aku yang entah pape ni . ok la readers sekalian . korang mesti penat baca entri entri yang aku paparkan . dahlah tulisan , masyaallah . kecil gile ! hehe ~ sorry la ye . aku pon tak tau apa pasal blog aku ni meragam tak boleh dibuatnya tulisan ' normal ' . nanti , mulalah dia nak besar gedabak . haha . ok la . bye bye and assalamualaikum .

No comments: