Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Wednesday, July 26, 2017

MEREPEK !!

 
Hye gurlls . Eh boyss juga . ehehe, apa khabar uolls ? Aku alhamdulillah sihat sejahtera jee . Elok tubuh badan insyaallah . Uolls sihat ke ? Kalau kurang sihat, pergilah cepat cepat jumpa doktor yee. Bukan apa la kan, takut melarat je. Yela zaman sekarang ni kan macam macam penyakit yang ada especially TB, Kanser and paling terbaru ni pula penyakit Rabies. Ya Allah, takut aku dengar penyakit sekarang ni. Macam macam ada and mostly membawa maut. So kalau u guyss tak sihat, cepat cepat dapatkan rawatan okay ?

Ehh, aku nak tanya khabar korang je, asal macam panjang sangat je aku berceloteh.. hahaha, korang tak kisah kan? Kalau kisah, cakap jelah tak kisah tauu. Kalau tak sedih hati aku. ahahhaah,

Today aku saja saja je nak menaip. Bosan ya amaaat wehh tapi dalam masa yang sama ada la juga perasaan risau sebab tak lama lagi aku dah nak start practical or Latihan Industri.. Aku takut nak practical sebab as u guys know that aku ni jenis malu malu kucing and jenis konfiden level yg rendah. pastu aku ni dah la dah tak ingat apa yang aku belajar. Ya Allah, gimana sihh aku nak practical nanti? hurmmm,

Petang ni aku nak menaip nak merepek je.. Hari ni aku tak masak so takdelah sharing resepi ye dok . Haha, tapi insyaallah aku share resepi masakan yg aku masak semalam. semalam nak update tapi lappy semua orang guna, so tak dapatlah eden nak share. hee,

Hurmm,

Semalam kannnn, aku dapat khabar berita bahawa nenek aku tak sihat. Ya Allah, terkejut gak laa. Huhu, tapi alhamdulillah kat kampung tu ramai orang pso ramai boleh jaga and tengok tengokkan Tok Mek. and alhamdulillah pagi tadi dapat berita from Ilin yang Tok Mek dah ada selera makan and much better from yesterday. alhamdulillah. korang tolong doakan nenek aku sembuh tauuu .

Hurmm, cakap pasal doakan nii, aku juga mohon semuua orang especially Muslims untuk doakan saudara saudara kita di Palestine sana. Sekarang ni apa yang aku tahu la kan, Masjidil Aqsa; qiblat pertama umat Islam dah totally dikuasai oleh rejim Zionis Israel laknatullah. Ya Allah, saudara saudara kita sedang berusaha bangkit lawan tentera Zionis di sana, manakah kita ??? apakah sumbangan kita buat saudara kita kat sana kann ? Jadi aku seru korang and aku sendiri untuk bantu saudara kita kat sana. Actually bukan dekat sana je tauu, tapi doakan saudara kita kat seluruh dunia agar sentiasa bersatu dan sentiasa dipelihara Allah.

Okaylah u guyss, aku pun dah tak tau nak merepek apa. nanti aku tulis lagi okay ? As usual, thanks sebab sudi baca blog aku. Much love from me to uguysss :)

No comments: