Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Thursday, November 10, 2011

Last Post 4 This Week ! !

Hye hye hye ! apa kabare semua ? Maaf la ek sebab cik Aina da lame ta update blog . Agak kemalasan sedikit . * ayat dah tunggang langgang . nasib la . Cik Aina sebenarnye baru je habis exam akhir tahun . 2 minggu exam tu . tu yang x on . but , minggu minggu sebelumnya tu , paham paham je la . 

em . eyh . korang tau ta kenapa aku buad title aku ary ni " Last Post 4 This Week ? " ha , ni na khabak ni . meh dga meh . ok , sebenarnya esok , 11 Nov 2011 , tarikh yang begitu cute miut hingga 13 Nov 2011 , aku ta de kat JB ! " kau ke mana cik oii ? " ishk ! sabar la cik adik cik abang oii ! aku belum habis cite ni . sibukk na sampuk cite aku . ok ok . back to the topic . aku akan fly ( actually naik kete api je kott ! ) ke Kuala Lumpur ! ! yeah ! seronok seronok ! I like gile sebab pegi nan kawan kawan . pasti menyeronokkan ! 

em , seronok tu memang seronok . tapi , bile bab na mengemas ni la aku paling MALAS & BENCI ( with capital lagi tu ! ) untuk laksanakan ! adoyh ! =.=' em , tadi dok tanya la kawan kawan yang pegi . " weyh ! korang bawa bape baju ? beg ape ? " soalan macam bodo je kan ? ? tapi tu la yang aku tanye . tapi jawapan menghampakan betul la . ramai yang tak fikir lagi . adoyh ! ! em , ape yang patut aku buad ni ? baju and seluar serta tudung aku da sediakan . the big big big problem yang aku hadapi is AKU TA TAU NA BAWA BEG MANE ! ! adoyh ! masalah masalah . kang aku bawa beg roda , ada juga yang kene perli kang . bile aku bawa beg hijau kepunyaan bonda aku yang dia bawa gi haji tu , kang ade yang kena panggil " Jemaah haji sesat la ! " . adoyh ! ape aku na buadd ni ? sumpah aku ta tau na bawa beg mana ! masalah kan ?

em , beg mane ek aku na bawa ? em , ta pe la . nanti la aku pikir . sekarang mahu tido ! hehe . ape la aku ni kan ? masalah packing barang belum settle , mahu tido suda . ~ apa kes la nan aku ni ? tapi sumpah ! aku dah saket mate ni adap kom lame lame . aku kene rehatkan mata aku supaya dia ta buad hal . k la . lain kali aku import cite tentang islam lak ek ? lame dah aku ta import cite cite seperti itu . em , nanti la aku cari . aku malas na cari sekarang . aku ta ada idea na cari about apa . k la . aku out dulu . assalamualaikum ! ! 

* p/s : night u all ! mimpi indah indah . sebelum tidur , jangan lupa ambil wuduk , basuh kaki , baca 3 qul , and bace doa tido . moga moga kita dapat tidur yang lena . insyaallah ~ (:

No comments: