Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Monday, November 21, 2011

Rahsia Di Sebalik Bentuk Punggung ! !

 

Apa khabar reader semua ? Ishk cik Aina ni . setiap entry dy mesti di dahulukan dengan " Apa Khabar ? " . ta ada ayat lain ke ? Hehe ~ sorry sorry . bukan tak ada , tapi malas la nak reka ayat lain . ayat tu ok ape ? kan ? ? hehe . eyh , baru aku ingat yang sebenarnya aku nak share something yang aku jumpa daripada sebuah blog . ok . read this : - 

Punggung dan paha merupakan pusat segala pergerakan badan . Ia menentukan cara kita bergerak , memajukan diri dalam kehidupan . Terdapat 5 bentuk punggung dan paha iaitu seimbang , bulat , rata , besar dan tinggi . Yang mana satu anda ? ^-^

1. Bulat
    - seseorang yang berjiwa kental , idealistik , periang , sentiasa bersemangat , pandai mengawal perbelanjaan , suka bersosial dan boleh berkawan dengan sesiapa sahaja . seseorang yang kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada yang baik or sebaliknya .

2. Seimbang ( tidak terlalu besar , kecil , bulat or rata )
    - seseorang yang tenang dan pemurah . Bakal menjadi ibu dan bapa yang baik . Jika wanita , dia akan menjadi seorang ibu yang sangat penyayang . Manakala bagi seorang lelaki , dia akan menjadi seorang ayah yang jelas pemikiran ke mana hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjaya . Perjalan hidup teratur tanpa banyak masalah dan kehidupannya stabil .

3. Tinggi ( ke atas off corse )
    - seseorang yang mempunyai daya seks yang sangat tinggi dan di sukai ramai . Dia tidak kisah dengan kata kata negatif dari orang lain . Hatinya tidak mudah sensitif dengan apa yang di katakan orang . Suka berseronok . Dia juga suka melakukan sesuatu menggunakan hati dan perasaan * sangat bahawa lo !  bukannya menggunakan fikiran . Mungkin di sebabkan itu , dia sukar mendapat status yang tinggi dalam masyarakat .

4. Besar
    - * biasanya orang ini selalu rendah diri ! tapi jom tengok kelebihan orang kategori ini ! seseorang yang romantik , subur , sihat dan penuh dengan rasa cinta . Dia sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita citanya . dia seseorang yang ceria , pemurah dan bijak menguruskan kewangannya . baginya , tiada yang mustahil dan segalanya boleh diatasi . jenis yang ' no problem ' la . dia sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah harta dan wang ringgit yang mampu di kumpulkan .

5. Rata ( hampir samarata dengan badan )
    - seseorang yang lurus , bijak dan terlalu idealistik . dia tidak pandai mencari peluang untuk berniaga . *kira ahli perniagaan bukan dalam kelompok ni la ek ? Jika ' dia ' seorang wanita , ia dikatan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari 1 . *erk ? biar betol ni ? Dia juga tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas . Dia juga terlalu berserah or bergantung harap kepada keadaan tanpa mempunyai insiatif untuk memajukan diri sendiri .

ok . dah bace kan ? good . sekarang ni korang dah tau la kan korang dalam kategori yang mana ? hehe ~ em . aku post entri ni bukan untuk memalukan siapa siapa . SUMPAH ! tapi , aku just nak share maklumat yang aku jumpa dari laman sesawang seseorang . sorry ek sesiapa yang terasa . (: em , ok la . aku minta diri dulu la ye . asar pon belum lagi aku ni . ok . semoga mendapat ilmu dari entri aku kali ni . ok ? bye bye and assalamualaikum . opps ! ! aku lupa la pulak . sebenarnya aku copy cat and dog maklumat ni dari Diari Hati PDH . ok la . aku punya mata sudah boleh rabun gamaknya dok hadap lappy ni . hehe ! ok , assalamualaikum kali ke - 2 . (:



No comments: