Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Wednesday, December 14, 2011

Kena Tag Lagi ? !

 
Hye hye bloggers yang dikasihi . Hari aku nak kena jawab soalan soalan dari '' Tagged Game '' tu . adoii . penat den nak kena jawab . hehe . sape suruh kenakan orang dulu ? adoii . bukan aku la yang mula dulu . huhu . 

hem , before that , thanks to all yang kena tag dengan aku dan yang telah menjawab soalan merapu dari aku . thanks a lot ! 

  

hehe . ok , now , aku pulak yang akan menjawab ye ~ so , firstly mesti la copy and paste the rules right ? so here the rules . # malas betul aku nak letak rules ni ! 


Rules :
1. You must post these rules .
2. Each person must post 11 things about themselves .
3. Answer the question the tagger set for you in their post . And create 11 new question for people you tagged to answer .
4. You have to choose eleven people to tag and link them to the post .
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her .
6. NO TAG BACK
7. No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" . You legitimately (really trust with all honesty) have to tag eleven people .

ok . rules dah letak . then , 11 things about me . adoii . apa aku nak letak ni ? sumpah aku tak ada idea la ! huhu . nak letak apa ek ? emmm . 

11 things about me :
1. aku tak suka pelakon yang melampau lampau . macam siapa ? secret ok !
2. aku suka sangat makan budu ! nyummy ! S.E.D.A.P la ! !
3. aku suka balik kampung walaupun dah agak bosan ! * bila semua dah besar ...
4. aku suka dengan kanak kanak ! :D 
5. aku masak tengok resepi ! * tak hafal lol !
6. aku suka bergusti dengan adik adik aku . * tapi lama lama gaduh ! :D
7. aku sumpah tak minat dengan politik . mungkin disebabkan parents aku juga ! :D
8. if i'm in the car , aku mesti nak kena bukak air-cond . if not , aku pening !
9. aku suka tidur lambat and bangun lambat ! hak hak ! 
10. aku seorang yang agak tidak penyabar !
11. aku paling benci bila orang lain cakap eyh , kakak awak cantikkan ? or yang seangkatannya . huhu .

cukup 11 kan ? kalau tak cukup , anggap je la cukup ye . sekarang masa untuk jawab soalan daripada kak Amalina . oh , by the way , '' KAK , ANDA TAK BOLEH TAG SAYA LAGI SEBENARNYA . SEBAB DEKAT RULES CAKAP - NO TAG BACK ! NI KENAPA TAG BALIK NI ? SAJA LA TU NAK KENAKAN ORANG BALIK TU ! " ok . now aku jawab , nak buat macam mana kan . TERPAKSA la jawab ! huhu .

11 Questions from : Kak Amalina :
  1. siapa orang yang pling kau sayang ?
  2. kau pling benci subjek ape ?
  3. kalau kau diberi pilihan antara permata dan berlian kau pilih mane ?
  4. kalau orang benci kau . kau buad ape ?
  5. kalau orang yang kau sayang tgalkan kau . ape perasaan kau ?
  6. kau suke warne ape ? dan knpe ?
  7. kalau kau diberi pilihan cinta atau sejati kau pilih yang mne dan knpe ?
  8. dalam seumur hidup kau bape kali kau cium mak kau ?
  9. kalau kawan-2 kau nak pinjam duit kau bagi tak ?
  10. kau nak anak berape orang ?
  11. kalau kau kaye ape yang kau nak beli dulu ? 
ok . tu soalan dia . aku paling malas nak jawab . tapi terpaksa kan ? so , here my answer .

Answer from me :
1. my family , of course ! * gila tak sayang family sendiri !
2. benci ? subjek ? bi and kh ? aku paling lemah 2 subjek tu .
3. erk ? permata and berlian ? mana lagi mahal ? aku pilih yang tu . haha . 
4. orang benci ngan kita ? entah . tak pernah lalui lagi , insyaallah .
5. orang sayang ? maknanya ? ok , kalau kawan yang aku sayang tinggalkan aku , aku rasa lonely , sedih sangat !
6. warna ? haha . orang kedua yang tanya about it . i don't know la dear ! 
7. cinta ? sejati ? erk , kalau maksud cinta , i got it . kalau maksud sejati ? apa tu ? and i don't which one should i choose . :D
8. cium mum ? erk ? tak ingat la . maybe time kecil kecil . :D
9. haha . tengok orang . * tapi kebiasaannya aku tak bagi . aku kan kedekut ! :D
10. anak berapa orang ? mak oii ! soalan dia ! tak fikir lagi la kak . tak cukup umur lagi nak fikir benda tu . :D * tak kisah berapa orang pun . terima je . kan rezeki ? ;)
11. kaya ? beli apa ? banglo sebijik kott . haha . ;)

ok kak . puas tak dengan jawapan orang ? hope puas ye ! hehe . sekarang soalan dari aku pulak . tapi aku tak dak soalan la ! em , apa ek ? em ...

Soalan dari aku :
1. antara boboiboy and upin and ipin , mana satu pilihan korang ?
2. kalau ada someone paksa korang buat something , apa yang korang lakukan ?
3. antara buku and internet , mana yang terpahat di hati korang ?
4. pernah berangan kahwin dengan PUTERA RAJA or PUTERI RAJA tak ? hihi . teringin tak ?
5. guru subjek apa yang paling korang sayang ?
6. kalau parents korang minta tolong time korang tengah buat kerja or belajar , apa korang buat ?
7. apa kerja kerja di rumah yang paling korang suka ? kenapa ?
8. kalau orang ejek korang depan public , apa yang korang buat and rasa ?
9. minat tak tengok bola ? * aku minat if ada perlawanan yang berkaitan ngan Malaysia and Kelantan je . ;)
10. suka memasak tak ? kenapa ? * aku . tengok mood la !
11. kalau korang tengah berserabut , then ada pulak pengacau , apa korang buat ?

ok . tu soalan merapu dari aku . so , siapa yang volunteer nak jawab ? angkat kaki macam baby comel tu ? 

  

boleh ? haha . aku tau tak ada yang sudi . so , terpaksalah aku mencari . so , jangan marah ye . kalau dah siap menjawab , jangan la lupa ke shoutbox aku and katakan bahawa anda telah menjawab ye ! (: so , jom tengok siapa yang jadi mangsa . 

11 Mangsa cik Aina :

sorry la ye akak akak , abang abang and adik adik sekalian kerana menyusahkan korang . hak hak . jawab la ye soalan merapu aku tu . ok . now aku nak undurkan diri dulu . bye bye and assalamualaikum !

No comments: