Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Monday, December 12, 2011

Tagged Game Again ? !

 
Hye hye ! em , aku sebenarnya tak berapa nak suka sangat dengan benda alah ni . tapi memandangkan aku yang memulakan dalam kalangan kawan kawan aku , so , aku rasa aku patut jawab ! ngee ~ before aku jawab , aku kena la copy cat rules dia yang entah apa apa tu ! -,-'


Rules :
1. You must post these rules .
2. Each person must post 11 things about themselves .
3. Answer the question the tagger set for you in their post . And create 11 new question for people you tagged to answer .
4. You have to choose eleven people to tag and link them to the post .
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her .
6. NO TAG BACK
7. No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" . You legitimately (really trust with all honesty) have to tag eleven people .


11 Things about me :
1. aku seorang yang agak kedekut ! (:
2. aku seorang yang suka minum air ! ngee ~ ( tak kesah la air apa . tapi , air yang selalu aku angkut ialah air sejuk ! (: )
3. aku tak minat dengan k-pop segala macam . tak macam kawan kawan aku ! ( apa yang best k-pop tu ? )
4. aku suka sangat berkawan dengan semua orang ! ( ok . yang ni aku tipu ~ aku bukan jenis yang peramah ! :D )
5. aku tak berapa suka berkawan dengan orang yang suka berkata tentang orang lain but tak sedar diri tu 2x5 je .
6. aku nak sangat ke Mekah ! ( macam best ! )
7. aku tak tau cita cita aku lagi . i want to be a lecturer . but , bila orang cakap lecturer bidang apa , aku tak tau !
8. aku malu nak bercakap dengan orang when face to face , but when dalam fb or apa apa kemudahan , aku mudah sangat . ( i don't know why ! )
9. aku benci sangat sangat bila ada orang paksa aku untuk buat sesuatu !
10. aku tak berapa minat dengan subjek bi ! aku pon tak tau apa pasal ! 
11. i hate very much dengan orang yang suka main air liur ! senang cakap suka ludah bukan pada tempatnya !

ok . tu about me ya . tu pun merapu meraban je . aku tak tau nak tulis apa ! so , tak payah la nak tau sangat about aku ek ! em , sekarang aku nak jawab soalan soalan dari kawan aku . meh meh tengok soalan dia apa !

Soalan dari Nur Fatin Nabilah :  
  1. mak korang panggil korang apa ?
  2. bila orang compare kan kau dengan sibblings sendiri,apa korang rasa and apa korang buat?
  3. favourite movie?
  4. aq ni annoying x?
  5. biasa kalau duduk depan cermin kau akn posing2 x ?
  6. kalau kwn2 kau buat kau mrh,ap kau buat?
  7. kau pernah berangan nak kawen dngan org handsome/cantik?
  8. kalau nak kluar jalan2 kau biasa kesah x dngn ap yg kau pakai?
  9. kalau org wish kau happy birthday dngn hanya type HB kau annoyed x? *aq amt*
  10. kwn yg kau rasa kau pernah terhutang budi?
  11. kalau mak kau kata...." nama kau jom gy jalan...!" reaction kau?

My Anwer :

1. My mum call me what ? em , Na . pendek and padat . haha .
2. Compare ngan siblings ? Sakit hati and sedih . Apa buat ? lari dari situ . hehe . 
3. Em , favourite movie ? entah la . tak ada kott .
4. Annoying ? erk ? actually aku tak faham maksud tu . so , aku tak tau nak jawab apa . :D
5. Haha . tengok keadaan . kalau rasa nak posing , aku posing je . (:
6. Kawan kawan ? aku jeling dia or aku tak layan dia ! (: * so , sape sape yang aku buat don't know tu makna dia aku marah kat korang ok ?
7. Haha . soalan dia . em , entah . kalau ada jawapan pun , biarlah rahsia ~ :D
8. Keluar jalan jalan ? Yupp . maybe , aku akan pastikan yang baju aku pakai tu tak keterlaluan . (:
9. soalan ni . jawapan aku sama macam number 4 . * malas nak ulang lagi . 
10. maksud kau apa ? tak berapa nak faham soalan ni . and aku tak tau siapa ! :D
11. hem , maybe happy . tengok la mana mak aku nak pergi . if kenduri kahwin , aku tak berapa rajin sangat . and kena tengok pada mood aku untuk tau my reaction . kalau malas , maka aku akan buat tak endah ! (:

ok . rasanya aku dah jawab semua soalan kau dengan sebaik baiknya . hehe . so , kau puas hati tak ? hope puas ye cik Nabilah oii ! em , actually aku malas nak reka soalan and aku tak fikir pun siapa siapa yang akan jadi mangsa aku untuk menjawab soalan soalan ni . huhu . tapi macam tak adil . hehe ~

My Question :

1. if korang dapat surat dari Tabung Haji or mana mana cawangan yang berkaitan , and dia cakap korang terpilih untuk tunaikan haji or umrah , apa perasaan and reaction korang ?
2. korang pernah menangis di sebabkan benda yang tak sepatutnya tak ? and kenapa ?
3. apa yang korang rasa benda yang paling memalukan yang pernah terjadi dalam kehidupan korang ?
4. apa makanan kegemaran korang ?
5. korang suka makan budu and tempoyak tak ? * aku suka ! (: sedap sangat !
6. kalau family korang cakap yang dia nak pergi bercuti , tapi korang tak boleh ikut serta , apa perasaan and tindakan korang ?
7. kereta apa yang korang dah lama inginkan ?
8. sukan apa yang paling korang suka and kenapa korang pilih benda tu ?
9. dalam banyak banyak kartun , kartun mana yang korang suka ?
10. kalau korang tengah study and ada orang kacau , apa korang buat ?
11. korang suka tak kalau di tag tag macam ni ? * aku tak berapa suka !

ok . sorry la ya siapa yang terkena ! this is me and i'm like this . soalan sentiasa merapu . harap korang tak marah when korang jawab soalan ni . (: hehe ~ * aku tau ada yang tak kenal aku . aku minta maaf kalau korang kena jawab . aku dah tau nak tag sape ! (: oh ya ! before i forget , kalau siapa siapa yang dah balas , bagi tau aku ye dekat my shoutbox ! tq !

Orang bertuah yang terpaksa jawab soalan aku ialah :

No comments: