Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Wednesday, December 21, 2011

PMR 2011 ! !

 
Apa khabar ? Sihat ? aku harap u all sihat sihat je . (: hari ni , result PMR keluar . hehe . pagi tadi mesti semua calon pmr berdebar kan ?

 

hehe . tu kisah pagi tadi . now , result pun dah tau . so , macam mana ? cemerlang tak ? ? 

 

dapat macam budak tu tak ? dapat ? ? tahniah besar la daripada aku . (: yang kureng tu , jangan putus asa . spm tengah menanti kalian . (: 


do the best in SPM . buktikan bahawa korang pon boleh buat . kan kan ? hehe . em , budak budak PMR sekarang dah boleh tarik nafas lega kan walaupun ada result yang kureng . 


hem , aku ni macam mana ek ? next year my turn untuk bertempur pulak . bertempur ? kau nak serang negara mana ? Israel dah ambil port dekat Palestin and negara Islam yang berada berhampiran di sana . kau nak serang negara mana ? ? adoii ! apa kebongok nya kau ni ! maksud aku , aku akan bertempur dengan PMR la ! ! itu pun perlu di explain kan ke ? adoii !

  

hopefully aku punya result cemerlang ! aku nak sangat . ngee ~ ~ (:

 
and 
adalah 

hehe . hey u guys ! jom buat yang terbaik jom ! ! (: buktikan bahawa kita memang boleh ! biar gegar satu sekolah ! ! ngee ~ 

oklah . itu sahaja yang aku ingin aku tulis hari ni . tahniah buat yang 8A's and 9A's . tidak ketinggalan juga buat yang 7A's , 6A's , 5A's and yang seangkatannya . 

 

ok . dengan itu , aku menutup entri aku dengan ucapan terima kasih , bye bye and assalamualaikum ! 

# doakan aku and all my friend straight A's in PMR 2012 eh ? thanks ! sayang korang ! <3

No comments: