Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Thursday, January 5, 2012

New Header ! !

 
Apa khabar bloggers semua ? sihat ? aku sentiasa doakan korang semua sihat . insyaallah setakat ni , aku tak pernah doakan orang sakit . ^_^

 

eh cik Aina . bukan ke ayah kau tak bagi kau on when hari sekolah ? err , memang . tapi malam ni aku mengingkarinya . JAHAT kan aku ni ? memang ! jahat ! tak dengar kata ! ala , aku on ni pun sebab aku dah bosan sangat . tu yang ingkar arahan ayahanda aku ni . hehe .

 

before aku masuk pada tajuk aku hari ni , biar aku cerita tentang 2 hari aku ke sekolah . ok , hari pertama , dekat sekolah ada perhimpunan . lepas tamat je perhimpunan , kita orang naik kelas dan belajar seperti biasa . then , of course homework ada and agak banyak juga la !

 

habis sudah hari pertama . masuk pula hari kedua . beratur and dengar cikgu dok membebel entah pape tu . hehe . *aku bukan jenis rajin mendengar ! lepas cikgu habis membebel , time untuk naik kelas . oh oh . ada spot check rupanya . entah apa yang dia check pun aku tak tau . bile tiba time aku , cikgu pengawas cakap " Ha Aina , nama mana nama ? " oh no ! itu pun kena tahan ke ? terpaksalah aku buat muka tembok pergi tepi dan bagi nama at pengawas and u know what , my 10 merit dah kena tolak !! argh ! baru dua hari sekolah beb ! ! 


huhu . yang buat aku lagi sedih and kecewa gila when cikgu tak tahan pula budak lain yang tak ada tanda nama . ada yang lagi teruk dari aku iaitu yang tak ada LENCANA sekolah pun . tapi cikgu buat donnow je . sedih aku ! :'(

  

tulah kisah aku sepanjang 2 hari persekolahan bermula . ok , malamnya (malam ni) aku on facebook and dapati Kak Wada ni bagitau aku yang header aku dah siap ! wah ! tak sabar aku nak tengok . dia bagi link header tu . aku tekan .... MASYAALLAH ! CANTIKNYA ! aku suka sangat sangat ! ! <3 meh tengok cikit hasil seni Kak Wada ni .

 

wah ! aku sangat suka ! Thanks Kak Wada sebab buat header yang cun melecun ni . ^_^  weh Nana oi . itu just sponsor . yang anjurkan contest yang kau menang tu siapa ? kau nak campak mana orang tu ? campak dalam laut ek ?

 

ish kau ni . cuba la fikir positif . mana mungkin aku nak lupakan jasa Kak Tehaa ni dalam menganjurkan contest GA For Newbies End Year 2011 ni , impossible aku lupa !

Bagi Kak Tehaa , terima kasih banyak banyak kerana menganjurkan ini GA / contest dan memilih saya sebagai pemenang yang ke-30 ! Terima Kasih Kak ! <3

Bagi Kak Wada , terima kasih bebanyak kerana sudi melayan saya dengan permintaan saya yang agak cerewet ni . and thanks for header ! cantik ! saya suka ! simple and momple ~ :D

 

actually macam tak percaya yang aku di nobatkan sebagai pemenang GA ni . yelakan , baru first time masuk , terus menang . alhamdulillah ! *bukan nak bangga ! tapi SUMPAH aku tak percaya !

 

aku tak dapat nak luahkan perasaan ini dengan kata kata . harap korang paham sendiri la ye macam mana dengan perasaan aku ! thanks sekali aku ucapkan kepada pihak penganjur GA ni and juga pihak sponsor ! THANKS A LOT TO U GUYS ! ! ^_^

and i think tu je la buat masa ni . aku dah tak tau nak cakap apa . cakap lebih lebih kang , orang akan fikir and cakap lain about kita . malas nak jadi macam tu . so , lebih baik aku stop sampai sini dulu before aku menyimpang jauh lagi . hehe . thanks Kak Tehaa and Kak Wada and all the readers ! aku minta diri dulu . bye bye and assalamualaikum ! !

No comments: