Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Sunday, December 11, 2011

Rindu Serindu Rindunya ! !

 
Apa khabar ? cik Aina ! ! kau still tak menepati janji ! ! kau kata nak update about islam ! penat aku tunggu . tak ada pun ! ! erk ? sorry la ye . bukan apa . cuma Malas dah kuasai diri aku ni . hehe . jangan la marah . kalau mak cik nak tau , kena la sabar menanti ye . hehe . 

oh , back to the tittle . kenapa aku buat tittle macam tu ? hehe . bukan nya aku nak menyanyi ye adik adik , abang abang , kakak kakak , mak mak and ayah ayah semua . tapi , .... habis tu ? ha ! aku tau ! kau mesti rindu gile kat boyfriend kau kan ? kan ? jangan malu malu untuk mengaku la cik Aina oii ! Ya Allah nenek ni ! jangan menyampuk bila aku nak story boleh tak ? ishk ! kalau nak menyampuk , pikir dulu ye ! aku tak ada makna nak story about BOYFRIEND yang tak membawa apa apa faedah pada aku ! huhu ~ .


dah tau tajuk , sebenarnya maksud di sebalik tajuk tu ialah , aku rindukan kelas aku la ! huhu . memang rindu sangat sangat . bila usia semakin meningkat , kelas yang pernah kita duduki akan kita tinggalkan . before aku lupakan kelas tu , lebih baik aku post dalam blog . mana tau suatu hari nanti , bila aku dah berjaya , aku boleh kenang kembali detik detik manis kami ! (:


jom layan gambar jap ! # tak banyak punn !

 

ni gambar time aku form 1 . memang muka semua tak boleh bla . tengok balik gambar , tergelak habis la aku . memang bajet semua . lelaki butang sampai atas . skema habis ! hehe ~ <3 rindu kelas ni ! rindu ! banyak benda kami buat bersama ! <3

 

ni dia ! muka budak budak kelas aku ! makin handsome jejakanya , makin anggun gadisnya and paling penting makin tembam semuanya berbanding time form 1 . hehe . when i'm here , memang banyak gila benda kami buat bersama berbanding ketika form 1 , terutamanya pertandingan dikir barat , pertandingan sketsa , rombongan ke kl and banyak lagi ! memang tahun yang paling best la dalam diri aku sepanjang 14 tahun ni . * ketika di sekolah la . ngan family tak termasuk ye ! (: aku memang nak muka muka ni la yang akan ada ketika form 3 . tapi aku tau tak semua muka muka akan muncul dalam kelas aku nanti . ada yang pindah kelas and paling sedih pindah SEKOLAH ! huk huk ! 

hehe . pape pon , kami bahagia bersama ! ceria bersama ! sedih bersama ! semuanya bersama la ! ! hehe . aku sayang korang tahap cipan la beb ! sayang korang ! ! (: tak nak berpisah ngan korang kalau boleh ! * tapi siapa aku untuk menghalang korang kan ? walaupun di mana korang berada , aku tetap doakan kejayaan korang and i'm also need your doa ! <3

ok , tu je la yang aku nak cerita plus merepek . hehe . semoga terhibur ! bye bye and assalamualaikum !

No comments: