Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Wednesday, December 7, 2011

Tagged Game ? !

 

Korang apa khabar ? sorry lame x update . malas . haha . eyh , korang tau tak apa itu '' tagged game '' ? aku tak tau . entah pape la bebudak ni . tapi tak pe la . aku jawab je la ye . (:


Rules ? :


1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves about their journal.
3. Answer the question the tagger set for you in their post. And create 11 new question for people you tagged to answer.
4. You have to choose eleven people to tag and link them to the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.

6. No tag back.
7. No stuff in the tagging section about. 'You are tagged if you are reading this' you legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag eleven people

11 things about me :

- 'Aina Binti Mohd Fauzi ( nama sebenar aku ! )
- Hospital Besar Kota Bharu , tu la tempat di mana aku di lahirkan . ( kiranya aku ni org kelate . <3 )
- aku seorang yang suka bercakap . pot pet pot pet . ( tapi tengok orang la kalau aku nak ber pot pet ye . :D )
- aku teramat ' RAJIN ' belajar . ( haha . tipu je . mana ada aku rajin . malas ada la . huhu . )
- anak ke 5 daripada 7 orang adik beradik . hoho .
- seorang yang agak panas baran . ( yess ! that's me . tapi yg aku pelik , bila kat sekolah , aku tak la panas baran mana )
- seseorang yang suka tidur , lepak , tengok tv and main komputer . hehe ~
- aku , salah seorang manusia yang tak suka di compare ngan orang lain . nanti mendidih hati aku ! grrr ~
- aku suka sangat sangat SEJARAH bila Puan Ruhaizun ajar ! best gila nak mamposs ! :D
- aku tak suka cakap pasal laki laki ni . maksud aku ' pakwe ' gitu . ramai kawan kawan aku gado sebab laki ! -,-'
- aku teramat suka dengan novel ! ( novel melayu . inggeris minta maaf la ye ~ )
- aku tak suka dengan orang yang suka cari pasal dengan orang lain . 

ok . sekarang korang dah tahu perangai aku macam mana kan ? hihi ~ ini la aku . yess . this is me ! (: oh , now , aku akan jawab pula soalan dari seorang kawan siber yang baru aku kenal . ngee ~ tapi aku rasa macam rapat ngan dia .




1. Kawan dengan girlfriend  atau boyfriend mana awak pilih ?
2. Minat belajar tak ?
3. Single atau dah berpunya ?
4. Minat ber - blogging tak ? sebab ?
5. Kalau diberi pilihan , awak nak hadiah apa yang awak dah lama inginkan ?
6. Warna kegemaran ?
7. Justin Bieber atau Greyson Chance ? sebab ?
8. Kalau awak ada duit banyak , apa yang awak akan lakukan ?
9. Apa pendapat awak tentang saya ?
10. Teringin nak bercuti dekat mana ?
11. Banglo , Teres 1 tingkat atau Kondominium ?

My Answer :

1 . err, saya tak berapa nak faham sangat soalan tu . rasanya girlfriend kott .
2 . em , tengok pada subjek and cikgu yang ajar . kalau best , maka saya minat . (:
3 . haha . soalan tak boleh blah . seperti entry saya yang lepas , saya ada menyatakan saya malas nak pikir about benda ni . so , jawapan saya , saya masih single . :D
4 . berblogging ? adoyh ! em , entah la . saya tak tau . 50 - 50 kot . saya suka sebab saya boleh merapu meraban and saya boleh share maklumat , saya tak suka sebab ... nanti komputer jadi jammed ! -,-'
5 . erm , hadiah ? lama inginkan ? saya tak pasti . handset kott . sebab saya still tak ada handset . or saya inginkan novel ? sebab sy minat gile baca . entah . tak tau . :D
6 . warna kegemaran ? saya pon tak tau , hehe . tak ada warna yang paling saya suka . saya suka je warna tertentu jika kena pada tempat and situasi . :D
7 . hoho . dua dua saya tak pilih . sebab saya TAK PERNAH minat dia orang . saya malas nak pikir about them . tak ada faedah . (:
8 . amboii ! soalan dia . duit banyak ? tak pernah fikir lagi . tapi tak pe . biar saya jawab juga . saya akan bagi parents , buat umrah , maybe sedekahkan pada fakir miskin . em , entah . sy pon tak pasti . ;)
9 . about awak ? bagi saya la kan . awak just ok . boleh di bawa kawan . sy sendiri ta pasti , itu yang boleh saya jawab sebab saya kenal awak pon melalui internet , so , ta banyak yang saya boleh komen . :D
10 . bercuti kat mana ? kenapa ? nak sponsor ke ? kat luar negara kott ? or mana mana je yang belum saya terokai . ngee ~
11 . banglo ofcourse . hehe ~ kalau tanya kenapa , saya tak tau ! (:

awak ! hope jawapan saya memuaskan ! :D (:  ok . sekarang aku ada soalan untuk orang orang yang aku nak tag . jeng jeng jeng . 

My Question :

1. apa awak nak jadi bile besar nanti ? sebab ?
2. jenis apa yang korang cari dalam diri seseorang untuk di jadikan kawan ? sebab ?
3. minat belajar tak ? subjek apa yang paling korang minat ? sebab ?
4. macam mana korang  manage time untuk fb , twitter , blogger and your studies ?
5. apa kata korang tentang aku ? 
6. apa yang korang nak sangat sangat dari parents or orang orang yang korang sayang ? sebab ?
7. apa yang korang minat ? why ?
8. apa yang korang tak suka ? sebab ?
9. siapa idola korang untuk korang terus maju ke depan ? kenapa korang pilih dia ?
10. korang dah ready untuk memasuki alam baru ? kenapa ?
11. kalau korang di beri peluang untuk masuk asrama or fly ke luar negara , korang setuju or tolak ? sebab ?

ok . tu soalan soalan merepek dari aku . hehe . and semua ada sebab . kenapa ye ? sebab aku nak tau kenapa korang pilih benda tu kan . impossible tak dek sebab . hehe .  habis kau jawab soalan budak zati tu pun kau tak tau sebab ?  ish dia ni . diam la ! ! grr ~ -,-' em , aku nak soalan soalan ni di jawab jujur oleh kawan kawan aku yang bernama .... jeng jeng jeng ~  

Syahira Eddzam
Syahirah Osman
Kak Nik
Nabihah Hamzah
Syazwani Izzati
Sharmeen
Hany Nisrina
Rasyidah
Kak Atiqah Osman
Alieya Hanis
Eizzah Aqilah

# kalau korang rasa soalan soalan aku ni terlampau , tak pe la ye . abaikan je . aku just nak tau je ! (: (: tapi aku memang harap sangat sangat yang korang boleh jawab soalan tu . (: kalau korang dah jawab , pliz bagitau aku kat shoutbox dengan url entry korang skali ye . tq ! 

No comments: