Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Saturday, November 2, 2013

ANAK BUAH BARU ??

 
hye hye semua ! hari ni aku ada satu cerita sensasi .. haha , sensasi ? cerita apa tu Cik Aina oii ? huish dia ni . sabar kay sabar .. 

ha ! sebenarnya semala ( 1 November 2013 ) aku dan seluruh ahli keluarga mendapat khabar berita yang .... yang apa Cik Aina oii ? yang buruk ke ? nauzubillahiminzalik la weh ! minta di jauhkan . aku and family dapat berita yang gembira ! (:

berita gapo hok gembira tu Cik Aina ? ha ! ni nak habak ni .. berita dia ialah . aku dapat anak buah baru ! yeah ! dah tua rupanya aku nih . dah 3 orang anak buah dah aku dapat . ish ish ish . dah tua tapi tak nak sedar diri .. perasan diri muda . haha , tau pun kau ! dah tua tu buat gaya tua . tak payah nak perasan muda sangat la ye ! hey poda ! kau diamlah ! errrr ! >.<

lah Cik Aina . kau tak payah layan dia la . ha ni . kau dapat anak buah baru ? nak tengok gambar ! hihi , oh ya ! thanks sebab ingatkan . kalau tak aku rasa aku dok layan perasaan geram je tadi . ha ! meh la tengok gambar anak buah baru aku . comel tau . baby boy , namanya tak dapat diketahui lagi . hehe , 



2 gambar tu baby penuh ngan wayar sebab baby agak lemas time ibunda nya nak bersalin . tapi alhamdulillah baby tak ada apa apa . (:

ni baby dah buka mata, comel kan baby boy ni ?
ha ! tu gambar anak buah aku . comel kan ? baby boy . lahir pada 1 November 2013 pada jam 1.07 petang .. baby sihat bak kata ibundanya .. (:

tahniah kepada kak Sol and abg Mus sebab dapat baby yang comel ini . semoga kalian menjadi ibu dan bapa yang baik serta ibu bapa yang mampu memberikan didikan yang sempurna kepada si kecil ini .. insyaallah .

wahai si comel , semoga anda membesar menjadi anak yang soleh , yang mampu membawa kedua ibu bapamu ke syurga dan mampu membanggakan ibu bapamu . jangan menjadi anak yang menconteng arang ke muka kedua ibu bapamu . sayangi mereka seperti mana mereka menyayangi mu wahai anak comel .. ^_^


tahniah sekali lagi buat Kak Sol and Abg Mus di atas kelahiran cahaya mata kalian yang pertama . (:

congratulations for both of you !

okay ! itu sahaja dari aku kali ini . insyaallah ada cerita aku update lagi kay ? be happy all my friends ! don't stress stress kay ? bye bye and assalamualaikum ! 

No comments: