Status Mood ! !

Bismillahirrahmanirrahim...Semoga semua pembaca blog ini terus mekar iman dan takwanya .. semoga kita semua menjadi Syabab dan Fatayat yang dapat menegakkan agama Allah .

Membesar Demi Mencari Keredhaan Allah ! !

Daisypath Friendship tickers

Peminat Peminat Blog ! !

Friday, October 11, 2013

FREEDOM !



( ditulis pada after habisnya PMR 2012 )

Hye girls and boys yang menjengahkan diri anda di blog aku yang dah berhabuk dan bersarang ni . hehe , sorry aku ucapkan sebab when korang datang je , mesti entry yang sama je kan ? no entry baru . aku minta maaf sangat-sangat sebab aku betul-betul busy untuk pmr and aku serious tak tau nak tulis apa . otak aku ni dah blank . 


Okay , sejujurnya dan seikhlasnya aku cakap yang aku tak ada idea nak tulis about apa . yang pasti aku nak menulis . hehe , jadi aku ingat aku nak merepek dan meraban malam ni . bagi sesiapa yang singgah blog aku kali ni , harap maaf la ye sebab aku ni style yang IKUT SUKA HATI AKU LA . hehe ,
Jadi , first of all , aku nak bagitau korang korang yang sudi singgah ni yang aku dah MERDEKA from peperiksaan PMR . (: yeah ! i'm so so so so so so so so HAPPY ! haha , jangan jealous dengan aku ye ? haha , *jahatnya aku ! 



 Ha , gambar kat atas tu like me la . pasai apa pula macam kau cik Aina oi ? kau a man ke ? ? adoya ! no la . maksud aku , aku BEBAS from PENJAJAH peperiksaan la sayang . apa la kau ni . sah-sah aku dah tulis kat atas tu , yang kau tanya lagi kenapa ? grr ~ 

oh , hehe , jangan la marah . hehe ,  apa apa la kau . hurm , so , when i'm free from "penjajah" PMR , i'm happy but dalam masa yang sama TAKUT ! pasai apa kau nak takutt oii ? yela , mestila aku takut . dah result PMR belum keluar . apa la result aku kan ? haihh .. 



tapi aku tetap mengharapkan yang terbaik sebab insyaallah aku dah buat yang terbaik dalam PMR tu . hoho , walaupun soalan dia boleh tahan susahnya , namun insyaallah aku akan dapat straight A's seperti yang diharapkan oleh kedua ibu bapa aku , aku , guru-guru sekolah serta ramai lagi . hoho , perasan artis siak budak nii .. suka hati  hati aku la wehh ! kau sibuk kenapa ? duduk baca diam-diam dah la , sibuk nak memekak kat sini . tak paham aku . >.<

okay la pembaca-pembaca aku yang aku sanjung dan aku hormati . aku nak minta diri dulu ni . thanks sudi singgah blog aku yang dah tebal dengan habuk ni .. huishh . thanks a lot ya ! lain kali jangan segan atau silu atau jangan menyesal sebab singgah di blog yang tak seberapa nak bagus ni .. hoho , ;)

okay sayang semua ! aku minta diri dulu . bye bye and assalamualaikum ! :)


No comments: